Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Trening redukujący oponkę na brzuchu – spokojne ćwiczenia
Zestaw ćwiczeń na redukcję oponki i wzmocnienie mięśni brzucha.
Ćwiczenia, które pomogą Ci zredukować oponkę na brzuchu.

Trening redukujący oponkę na brzuchu – spokojne ćwiczenia

Masz problem z oponką na brzuchu? Chcesz wzmocnić dolne mięśnie brzucha? Nie lubisz intensywnych treningów? Ten zestaw ćwiczeniowy jest dla Ciebie!

To pakiet ćwiczeń, które koncentrują się na wzmocnieniu i ujędrnieniu dolnych partii mięśniowych brzucha i mięśni głębokich.

Ćwiczenia są bardzo spokojne, nie znajdziesz tu wyskoków, przeskoków i dynamicznej pracy.

Trening jest inspirowany pilatesem, więc oprócz pracy na wzmocnieniu mięśni, pomoże Ci poprawić elastyczność ścięgien oraz poprawi ukrwienie.

Choć ćwiczenia są spokojne, trening a Ci nieźle popalić – ponieważ bardzo skutecznie zmusza do pracy duże partie mięśniowe Twojego organizmu.

Ćwiczenia opierają się na pracy z ciężarem własnego ciała – a to może być niezłe treningowe wyzwanie!

Ćwiczenia na brzuch w tym zestawie wykonuj spokojnie, dokładnie, unikaj gwałtownych ruchów.

Skup się na dobrym i miarowym oddechu, staraj się poczuć to jak Twoje ciało pracuje.

Trening na mięśnie brzucha inspirowany pilatesem, film:

Krótkie podsumowanie tego zestawu ćwiczeń:

  • Idealny dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych
  • Znajdziesz tu dużo ćwiczeń inspirowanych popularnym rowerkiem
  • Bardzo mocno zaangażuje do pracy mięśnie brzucha
  • Po kilku tygodniach regularnej pracy – zobaczysz wyraźną poprawę w sprężystości Twoich mięśni
  • Ćwiczenia wykonuj spokojnie, nie spiesz się, pamiętaj o oddechu

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

O autorze - stopnadwadze.pl

stopnadwadze.pl
Stopnadwadze.pl to portal dla kobiet w wieku 30-50 lat, na którym znajdziesz ciekawe przepisy, diety, pomysły na treningi oraz ćwiczenia. Chcemy pomóc Ci schudnąć i złapać dobrą formę. Piszemy przede wszystkim do Pań, które nie są sportsmenkami, ale pragną zmiany i są zdeterminowane by zacząć zdrowy tryb życia.

Sprawdź też

Wyzwanie deski - prawidłowa pozycja

Wyzwanie na płaski brzuch – deska

Jeżeli chcesz wzmocnić i wyszczuplić mięśnie brzucha, a przy tym popracować nad wzmocnieniem całego ciała ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku