Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji
Trening na uda, pośladki i brzuch.
Ćwiczenia na uda, pośladki i brzuch.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy jest dla ciebie. To tylko 30 minut pracy. Nie potrzebujesz żadnego sprzętu – wystarczy kawałek podłogi oraz mata.

Ćwiczenia zaangażują do pracy mięśnie całego ciała, nie tylko brzuch i pośladki.

Trening jest kompletny – rozpoczyna się około 4 minutową rozgrzewką, następnie przechodzimy do treningu właściwego (około 20 minut) i na końcu do rozciągania (od 25:15).

Pojawią się tutaj ćwiczenia angażujące zarówno górne, jak i dolne partie mięśniowe – od klasycznej deski do unoszenia bioder w pozycji leżącej.

Wszystkie ćwiczenia wykonujemy w parterze – niskie pozycje i praca na macie. Nie ma też ćwiczeń cardio.

Ty decydujesz o poziomie trudności – możesz wykonywać wersję łatwiejszą razem z prezenterką po lewej stronie lub trudniejszą, wraz z prowadzącą i dziewczyną po prawej stronie.

Prowadząca zapowiada każde ćwiczenie, pokazuje je i jednocześnie udziela porad technicznych. Dodatkowo w lewym dolnym rogu pojawia się nazwa ćwiczenia. W lewym górnym rogu znajdziesz także timer odmierzający czas treningu, więc jeżeli wolisz, to możesz wyłączyć dźwięk i pracować przy ulubionej muzyce.

Nie zwlekaj – smukłe i jędrne ciało jest w zasięgu ręki!

Ćwiczenia wysmuklające na brzuch, uda i pośladki:

Podsumowanie treningu na płaski brzuch, uda i pośladki:

  • 30-minutowy trening dla każdego, niezależnie od kondycji.
  • Kompletny zestaw – zawiera rozgrzewkę oraz stretching.
  • 2 wersje ćwiczeń – łatwiejsza oraz trudniejsza.
  • Wzmacnianie i kształtowanie ciała – brak ćwiczeń cardio.
  • Nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu.
  • Ćwiczenia w pozycjach niskich na macie.
  • Wypracujesz płaski brzuch, jędrną pupę i smukłe uda oraz ramiona.
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

10 przydatnych nawykó żywieniowych wspomagających proces odchudzania.

10 skutecznych nawyków żywieniowych, które pozwolą Ci skutecznie schudnąć

Choć reklamy różnych magicznych suplementów diety mogą próbować cię przekonać, że jest inaczej, to sukces …

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Comiesieczni Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Comiesieczni
Gość
Comiesieczni

Wpis jest ok ale dieta też ma spore znaczenie 🙂