Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji
Trening na uda, pośladki i brzuch.
Ćwiczenia na uda, pośladki i brzuch.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy jest dla ciebie. To tylko 30 minut pracy. Nie potrzebujesz żadnego sprzętu – wystarczy kawałek podłogi oraz mata.

Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ

Ćwiczenia zaangażują do pracy mięśnie całego ciała, nie tylko brzuch i pośladki.

Trening jest kompletny – rozpoczyna się około 4 minutową rozgrzewką, następnie przechodzimy do treningu właściwego (około 20 minut) i na końcu do rozciągania (od 25:15).

Pojawią się tutaj ćwiczenia angażujące zarówno górne, jak i dolne partie mięśniowe – od klasycznej deski do unoszenia bioder w pozycji leżącej.

Wszystkie ćwiczenia wykonujemy w parterze – niskie pozycje i praca na macie. Nie ma też ćwiczeń cardio.

Ty decydujesz o poziomie trudności – możesz wykonywać wersję łatwiejszą razem z prezenterką po lewej stronie lub trudniejszą, wraz z prowadzącą i dziewczyną po prawej stronie.

Prowadząca zapowiada każde ćwiczenie, pokazuje je i jednocześnie udziela porad technicznych. Dodatkowo w lewym dolnym rogu pojawia się nazwa ćwiczenia. W lewym górnym rogu znajdziesz także timer odmierzający czas treningu, więc jeżeli wolisz, to możesz wyłączyć dźwięk i pracować przy ulubionej muzyce.

Nie zwlekaj – smukłe i jędrne ciało jest w zasięgu ręki!

Ćwiczenia wysmuklające na brzuch, uda i pośladki:

Podsumowanie treningu na płaski brzuch, uda i pośladki:

  • 30-minutowy trening dla każdego, niezależnie od kondycji.
  • Kompletny zestaw – zawiera rozgrzewkę oraz stretching.
  • 2 wersje ćwiczeń – łatwiejsza oraz trudniejsza.
  • Wzmacnianie i kształtowanie ciała – brak ćwiczeń cardio.
  • Nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu.
  • Ćwiczenia w pozycjach niskich na macie.
  • Wypracujesz płaski brzuch, jędrną pupę i smukłe uda oraz ramiona.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening idealny do modelowania i wyszczuplenia pośladków.

Pośladkowy niszczyciel, czyli podnieś, ujędrnij i ukształtuj swoją pupę i biodra bez jednego przysiadu!

Przed tobą spokojny trening wzmacniający i kształtujący mięśnie pośladków, który jednocześnie ujędrni skórę oraz wysmukli …

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Comiesieczni Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Comiesieczni
Gość
Comiesieczni

Wpis jest ok ale dieta też ma spore znaczenie 🙂