Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Ćwiczenia na boczki, szczupłą talię i fałdki (mięśnie skośne)
Dzięki temu treningowi Twoje wcięcie w talii będzie godne osy
Zestaw ćwiczeń na płaski brzuch i boczki - wymodelujesz atrakcyjną talię.

Ćwiczenia na boczki, szczupłą talię i fałdki (mięśnie skośne)

Marzysz o ładnej i atrakcyjnej talii? Szukasz skutecznych ćwiczeń na boczki w domu, które pomogą Ci wymodelować wcięcie w talii godne osy? Pozbycie się boczków jest marzeniem (i problemem) większości kobiet – dlatego w tym zestawie znajdziesz sprawdzone i skuteczne ćwiczenia na boczki w domu, które pozwolą Ci szybko uporać się z tym problemem, a płaski brzuch i atrakcyjna talia staną się Twoimi atutami.

Zanim zaczniesz ćwiczyć – musisz pamiętać o kilku rzeczach. Brzuch jest najtrudniejszą częścią ciała do wymodelowania podczas treningu – katowanie się samymi ćwiczeniami na mięśnie brzucha nie pomoże. Przede wszystkim musisz pozbyć się warstwy tłuszczu – najlepiej za pomocą ćwiczeń na spalanie tkanki tłuszczowej.

Jeżeli chcesz się pozbyć boczków musisz również zadbać o zbilansowaną dietę – czyli pamiętać, by codziennie przyjmować mniej kalorii niż potrzebuje Twój organizm – dzięki temu, oponka dookoła talii zacznie znikać szybciej.

Równie ważne jest, by podczas treningu zachować odpowiednią pozycję – większość z ćwiczeń na boczki, które znajdziesz niżej opierają się na tradycyjnych „brzuszkach” – kliknij i przeczytaj jak wykonywać prawidłowe brzuszki.

Ćwiczenia na boczki w domu:

  1. Przyciąganie kolan do łokcia (00:10-00:27) – 3x 15 powtórzeń

Ręce połóż za głową, wyprostowane nogi unieś ku górze pod kątem 45 stopni. To doskonałe ćwiczenie, które zaangażuje do pracy mięśnie brzucha.

Rozpocznij naprzemienne przyciąganie kolan do łokcia, uginając nogi i skręcając tułów. Wydech następuje, gdy kolano dotyka łokcia. Nie splataj rąk za szyją i nie ciągnij nimi głowy.

Kiedy odrywasz barki od podłoża wygnij kręgosłup w łuk, wyprostowana noga nie może dotknąć ziemi.

  1. Przyciąganie kolan do łokcia skrzyżnie (00:30-00:45) – 3×15 powtórzeń

Ugnij prawą nogę w kolanie, na jej udzie połóż lewą stopę. Lewą rękę połóż na podłodze prostopadle do osi ciała.

Wraz z wydechem unieś tułów ku górze na skos, prowadząc łokieć do kolana. Zmień nogę. Szyja powinna być wyciągnięta, biodra spoczywają stabilnie na podłodze, łokieć i bark powinny ruszać się w tym samym tempie.

 

  1. Przyciąganie rąk do pośladków (00:48-01:04) – 3×15 powtórzeń

Złącz obie nogi, unieś je prostopadle do góry i ugnij kolana. Przyklej odcinek lędźwiowy pleców i miednicę do ziemi. Ręce połóż za głową, na wysokości uszu.

Uginając tułów, wykonaj na zmianę pełny ruch ręką w kierunku pośladków, aż do wyprostu, wypuszczając jednocześnie powietrze.

  1. Skręty tułowia leżąc (01:06-01:24) – 3×15 powtórzeń

Ugnij nogi w kolanach, połóż je na ziemi. Obie ręce połóż na głowie. Nie odrywając miednicy i pleców od podłogi, skręcaj tułów ku górze, wyginając kręgosłup w łuk i przyciągaj naprzemiennie kolano do łokcia. W szczytowym momencie wypuść powietrze.

Pamiętaj by mocno napiąć brzuch i nie ciągnąć głowy do góry rękami.

Koniecznie sprawdź nasze inne ćwiczenia na płaski brzuch!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

O autorze - Paulina Matczak

Paulina Matczak
Manager klubu i instruktor fitness w klubie Active Point w Tychach, mgr zarządzania. Otwierając klub fitness w chwili obecnej realizuje i spełnia swoje największe marzenie. Uwielbia to co robi i praca z ludźmi to dla niej prawdziwa przyjemność. Jako instruktor fitness cały czas podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i konwencjach w kraju i za granicą. Prowadzi różnego rodzaju zajęcia, ale zajęcia choreograficzne to jej prawdziwa pasja - step to jej "konik" jak mówi. Motto życiowe Pauliny - "trening czyni mistrza" - wypisane na bidonie,do wody, nie opuszcza jej ani na krok i motywuje do dalszego działania :)

Sprawdź też

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowe i abs na wzmocnienie brzucha

Efektywny trening na spalanie tłuszczu i płaski brzuch

Przed tobą krótki, 6-minutowy, ale bardzo intensywny trening na spalanie tłuszczu i wzmocnienie mięśni brzucha. …

2 komentarze

  1. Ruch to zdrowie! Oby to trafiało do coraz większego grona ludzi !!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku