Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 10 minutowy trening ABS na wyrzeźbienie płaskiego brzucha
Ćwiczenia abs, które pomogą Ci wyrzeźbić niesamowicie seksowny brzuch.
10-minutowy trening ABS na płaski i seksowny brzuch.

10 minutowy trening ABS na wyrzeźbienie płaskiego brzucha

Bardzo skuteczny zestaw ćwiczeń ABS koncentrujący na się na rzeźbieniu mięśni brzucha – dolnych i skośnych.



Film z ćwiczeniami jest bardzo dobrej jakości, każde ćwiczenie ma odmierzany czas – możesz więc w spokoju skupić się na kolejnym elemencie treningu.

Ćwiczenia nie są trudne. Ważne byś skupiła się na płynnych ruchach i spokojnej ilości powtórzeń. Znajdziesz tutaj różne wariacje dotyczące deski oraz brzuszków.

Ćwiczenia są tak zmodyfikowane, by maksymalnie zaangażować do pracy jak największe partie mięśni.

Pamiętaj, że trening ABS będzie najskuteczniejszy, jeżeli połączysz go z treningiem na spalanie tkanki tłuszczowej – wtedy rzeźbienie mięśni będzie maksymalnie efektywne.

Jeżeli chcesz zmaksymalizować efekty – wykonaj 2 powtórzenia treningu.

Ćwiczenia ABS na płaski brzuch

  • Trening trwa 10 minut
  • Ćwiczenia są bardzo skuteczne
  • Idealny dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych
  • Znajdziesz tu przede wszystkim ćwiczenia ABS, które skupiają się na rzeźbieniu
  • Trening pomaga również wyszczuplić boczki
  • Jest wskazany przede wszystkim dla kobiet, które lubią ćwiczyć w domu
  • Połącz ten trening z ćwiczeniami cardio (na spalanie tkanki tłuszczowej)

 Zobacz inne ćwiczenia na brzuch:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Wyzwanie deski - prawidłowa pozycja

Wyzwanie na płaski brzuch – deska

Jeżeli chcesz wzmocnić i wyszczuplić mięśnie brzucha, a przy tym popracować nad wzmocnieniem całego ciała ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku