Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 5 minut ćwiczeń ABS na płaski brzuch
Ćwiczenia ABS są doskonałe do wzmocnienia mięśni brzucha.
Zestaw ćwiczeń, którzy pomoże Ci wyrzeźbić piękny, atrakcyjny, płaski brzuch.

5 minut ćwiczeń ABS na płaski brzuch

Super zestaw 5 skutecznych ćwiczeń ABS na płaski brzuch. Trening dla absolutnie zabieganych i nie mających wiecznie czasu, a marzących o brzuchu jak z reklamy strojów kąpielowych.

To tylko 5 ćwiczeń, każde ćwiczenie wykonujemy przez 1 minutę. Dodaj do tego zdrową dietę, ćwiczenia cardio trzy razy w tygodniu i w ciągu kilku tygodni na pewno zauważysz pozytywne efekty.

Możesz ćwiczyć codziennie po 5 minut lub co 2 dni wykonując 3 serie.

Plan ćwiczeń – ABS na płaski brzuch:

  1. Spiderman (0:14-1:12): przyjmujemy pozycję wysokiej pompki i w rytmie, dosyć energicznie przyciągamy kolano do łokcia, na przemian jedna i druga noga.  Staramy się utrzymywać pozycję, nie opuszczamy pośladków zbyt nisko ani nie wypinamy ich do góry. Im bardziej będziesz się starała wyciągnąć kolano w bok, tym ładniej wyrzeźbisz mięśnie skośne.
  2. Unoszenie bioder (1:14-2:16): kładziemy się płasko na podłodze, ręce wzdłuż tułowia, unosimy w górę biodra i nogi, a następnie prostujemy je nisko nad ziemią. Ćwiczenie nie należy do najłatwiejszych, ale bardzo skutecznie modeluje niższe partie brzucha, które z reguły są najbardziej problematyczne.
  3. Skośne brzucha (2:17-3:30): klasyczne i dobrze znane skośne, ćwiczymy po 30 sekund na każdą stronę.
  4. Deska bokiem (3:31-4:40): opieramy się na łokciu i stopach, drugą ręką sięgamy wysoko w górę, a następnie w dół w stronę pachy. To ćwiczenie nie należy do najłatwiejszych, ale postaraj się wytrzymać 30 sekund i zmień stronę.
  5. Siad prosty (4:41-5:50): kładziemy się płasko na podłodze, ręce wyprostowane za głową, unosimy się siadu.

Wypróbuj również inne proponowane przez nas zestawy ćwiczeń na płaski brzuch i sama skomponuj sobie kompletny trening w zależności od Twoich upodobań i ograniczeń czasowych.

Pamiętaj jednak, że same ćwiczenia to nie wszystko – musisz je wzmocnić odpowiednim treningiem na spalenie tłuszczu – zobacz: jak wyrzeźbić atrakcyjny brzuch.

Sprawdź nasze autorskie zestawy ćwiczeń na płaski i seksowny brzuch:


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na uda i pośladki

45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!

Trening angażuje mięśnie całego ciała, jednak szczególnie skupia się na brzuchu oraz pośladkach. Zaproponowane ćwiczenia …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o