Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy co trenują celebryci! Rezultat – 30-minutowy trening całego ciała, szczególnie angażujący mięśnie brzucha i ud, uwielbiany przez Selenę Gomez.

Trening prowadzi trenerka gwiazd Amy Rosoff Davis.

Trening łączy w sobie elementy jogi, pilatesu oraz tradycyjnego treningu wzmacniającego. Jego celem jest wyszczuplenie sylwetki, wzmocnienie mięśni oraz utrata tkanki tłuszczowej z brzucha oraz ud.

Ćwiczenia są spokojne – nie znajdziesz tutaj podskoków – i skupiają się na poprawie naszej stabilizacji, koordynacji i napięcia mięśniowego.

Trening składa się z trzech części – rozgrzewki, ćwiczeń właściwych oraz stretchingu. Prowadząca pokazuje ćwiczenie oraz przekazuje wskazówki techniczne. Ty decydujesz o trudności ćwiczeń – możesz wybrać wersję bardziej wymagającą i pracować razem z prowadzącą lub, jeżeli jesteś osobą początkującą, ćwiczyć wraz z dziewczyną po lewej stronie, która pokazuje łatwiejszą wersję ćwiczeń.

Do wykonania treningu potrzebujesz jedynie kawałka podłogi oraz maty. Zegar w prawym górnym rogu odmierza czas.

Jeżeli szukasz spokojnego treningu, który wyszczupli całe ciało, wzmocni mięśnie i poprawi twoją stabilizację to ten zestaw jest właśnie dla ciebie!

Trening na płaski brzuch i zgrabne nogi:

Podsumowanie treningu na płaski brzuch i ładne nogi:

  • Spokojny trening całego ciała.
  • Do ćwiczeń potrzebujesz jedynie maty i kawałka podłogi.
  • Ćwiczenia angażują całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni ud oraz brzucha.
  • Ty decydujesz o poziomie trudności ćwiczeń.
  • Doskonały trening dla osób początkujących
  • Trening idealny dla każdego bez względu na rozmiar i kondycję.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowe i abs na wzmocnienie brzucha

Efektywny trening na spalanie tłuszczu i płaski brzuch

Przed tobą krótki, 6-minutowy, ale bardzo intensywny trening na spalanie tłuszczu i wzmocnienie mięśni brzucha. …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku