Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy co trenują celebryci! Rezultat – 30-minutowy trening całego ciała, szczególnie angażujący mięśnie brzucha i ud, uwielbiany przez Selenę Gomez.

Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ

Trening prowadzi trenerka gwiazd Amy Rosoff Davis.

Trening łączy w sobie elementy jogi, pilatesu oraz tradycyjnego treningu wzmacniającego. Jego celem jest wyszczuplenie sylwetki, wzmocnienie mięśni oraz utrata tkanki tłuszczowej z brzucha oraz ud.

Ćwiczenia są spokojne – nie znajdziesz tutaj podskoków – i skupiają się na poprawie naszej stabilizacji, koordynacji i napięcia mięśniowego.

Trening składa się z trzech części – rozgrzewki, ćwiczeń właściwych oraz stretchingu. Prowadząca pokazuje ćwiczenie oraz przekazuje wskazówki techniczne. Ty decydujesz o trudności ćwiczeń – możesz wybrać wersję bardziej wymagającą i pracować razem z prowadzącą lub, jeżeli jesteś osobą początkującą, ćwiczyć wraz z dziewczyną po lewej stronie, która pokazuje łatwiejszą wersję ćwiczeń.

Do wykonania treningu potrzebujesz jedynie kawałka podłogi oraz maty. Zegar w prawym górnym rogu odmierza czas.

Jeżeli szukasz spokojnego treningu, który wyszczupli całe ciało, wzmocni mięśnie i poprawi twoją stabilizację to ten zestaw jest właśnie dla ciebie!

Trening na płaski brzuch i zgrabne nogi:

Podsumowanie treningu na płaski brzuch i ładne nogi:

  • Spokojny trening całego ciała.
  • Do ćwiczeń potrzebujesz jedynie maty i kawałka podłogi.
  • Ćwiczenia angażują całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni ud oraz brzucha.
  • Ty decydujesz o poziomie trudności ćwiczeń.
  • Doskonały trening dla osób początkujących
  • Trening idealny dla każdego bez względu na rozmiar i kondycję.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

13 minutowy trening modelujący mięśnie brzucha który wykonasz w domu.

13-minutowy trening z ręcznikiem na płaski i seksowny brzuch? Tak jest, mamy to!

Jeżeli chcesz mieć płaski i wymodelowany brzuch i interesuje cię nowa forma treningu z wykorzystaniem …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o