Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 20 minut dziennie na płaski brzuszek dla zaawansowanych

20 minut dziennie na płaski brzuszek dla zaawansowanych

Trening Fitness Blender pomaga pozbyć się wypukłego brzucha i cieszyć się z mocnych mięśni dolnej połowy ciała. Przeznaczony jest dla osób zaawansowanych – ćwiczenia mogą być zbyt trudne do wykonania dla początkujących.



Trening jest dokładnie rozplanowany – składa się z 2 rund, każda ma po 8 ćwiczeń trwających 50 sekund. Wśród nich znajduje się wiele pogromców „oponki”, takich jak np. unoszenie nóg i ciała w leżeniu na plecach lub zmodyfikowane brzuszki dla jeszcze większej skuteczności.

Wzmocnij mięśnie brzucha z Fitness Blender!


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na płaski brzuch

45 – minutowy trening cardio na brzuch – czyli spal oponkę i wyrzeźbij mięśnie brzucha!

Trening – wyzwanie dla wszystkich, którzy chcą popracować nad wyglądem swojego brzucha i sprawić, by …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o