Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

13 minutowy trening modelujący mięśnie brzucha który wykonasz w domu.
Ćwiczenia na płaski brzuch z wykorzystaniem ręcznika

13-minutowy trening z ręcznikiem na płaski i seksowny brzuch? Tak jest, mamy to!

Jeżeli chcesz mieć płaski i wymodelowany brzuch i interesuje cię nowa forma treningu z wykorzystaniem ręcznika, to ten zestaw jest idealny!

Całość trwa tylko 13 minut i zawiera rozgrzewkę oraz stretching. Trening jest absolutnie dla każdego niezależnie od wieku i kondycji.

Prezenterka oraz dziewczyna po jej prawej stronie pokazują podstawową wersję ćwiczeń, natomiast dziewczyna z lewej strony łatwiejszą modyfikację.

Ćwiczenia skupiają się przede wszystkim na prostych i skośnych mięśniach brzucha. Efekt to bardziej płaski brzuch, wzmocnione i wymodelowane mięśnie, zaznaczone wcięcie w talii i spalony tłuszcz na boczkach.

Czego będziesz potrzebować?

Do treningu potrzebujesz jedynie maty, średniej wielkości ręcznika oraz dobrego humoru ?

W tym treningu nie znajdziesz ćwiczeń cardio, podskoków czy pompek, ponieważ poza rozgrzewką całość wykonywana jest w pozycjach niskich na macie.

Jeżeli chcesz by twój brzuch zapłonął, a talia się wysmukliła, to nie zwlekaj, tylko bierz się do pracy!

13-minutowy trening na brzuch z wykorzystaniem ręcznika

Podsumowanie treningu:

  • Krótki trening na proste i skośne mięśnie brzucha.
  • Kompletny zestaw – zawiera rozgrzewkę i stretching.
  • Całość to tylko 13 minut.
  • Do pracy potrzebujesz jedynie maty i ręcznika.
  • Twój brzuch stanie się płaski i wymodelowany, a talia odzyska wcięcie. 
Oceń artykuł
[Głosów: 2 Średnia: 5]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu dla początkujących - trening w 5 min.

Efektywny, krótki trening na spalanie tłuszczu i płaski brzuch | Trening w 5 minut

Przed tobą krótki, 5-minutowy, ale bardzo intensywny trening na spalanie tłuszczu i wzmocnienie mięśni brzucha. …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail