Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia Fitness » Body Ball » Body Ball #1 – ćwiczenia na płaski i seksowny brzuch
Ćwiczenia na płaski i seksowny brzuch
Ćwiczenia, które pozwolą Ci wymodelować mięśnie brzucha

Body Ball #1 – ćwiczenia na płaski i seksowny brzuch

To kompleksowy zestaw trzech ćwiczeń Body Ball, które pozwolą Wam wzmocnić niektóre partie cała. Z pozoru mała angażujące ćwiczenia z pewnością dadzą w kość zbędnym kilogramom w Twoim organizmie.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha – MIĘŚNIE PROSTE

1.Spięcia brzucha z nogami na piłce (00:14 – 00:27)

Połóż się na plecach i oprzyj nogi zgięte w kolanach na piłce. Ręce ułóż za głową, a łokcie ustaw szeroko i pamiętaj, aby odcinek lędźwiowy kręgosłupa był cały czas „przyklejony” do maty. Wykonaj 15 brzuszków.

2.Spięcia brzucha z wyprostowanymi nogami (00:30 – 00:42)

Połóż się na plecach, złap stopami piłkę a nogi wyprostuj pionowo w górę – wykonaj 15 skłonów z dotknięciem piłki.

3.Przekazywanie piłki ręce – nogi (00:45 – 00:58)

Połóż się na plecach. Trzymaj stopami piłkę, po czym unieś nogi oraz ręce w górę. Przechwyć piłkę rękami i oddal piłkę oraz stopy od siebie. Wykonaj 15 powtórzeń przekazując piłkę między nogami i rękami.

Te ćwiczenia Body Ball pomogą Ci wymodelować mięśnie brzucha!

4.Opuszczanie wyprostowanych nóg z piłką (01:01 – 01:13)

Połóż na plecach, chwyć piłkę stopami i wyprostuj nogi ku górze. Dłonie ustaw za uszami i oderwij łopatki od podłoża. Powoli opuszczaj wyprostowane nogi do momentu kiedy czujesz, że odcinek lędźwiowy odrywa się od podłoża. Z powrotem unieś nogi ku górze.

Zestaw ten możesz połączyć z innym na naszym kanale na YouTube:

Dieta odchudzająca – Schudnij Sama!

Możesz już zamówić dietę odchudzającą Schudnij Sama! To 100 fantastycznych, zdrowych i smacznych przepisów, które pomogą Ci zadbać o prawidłową wagę, skutecznie i bezpiecznie schudnąć. Przepisy są dokładnie rozpisane, podzielone na 5 posiłków, ułożone według wartości kalorycznych.

Schudnij Sama to doskonała propozycja dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia.

Tak, wyślij mi dietę!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Dzięki tym ćwiczeniom na piłce zadbasz o swoją sylwetkę

Body ball #3 – trening rozciągający na piłce

Przedstawiamy zestaw trzech ćwiczeń na piłce z Body Ball dzięki którym w pełni zadbasz o ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku