Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » 11 skutecznych ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową dla początkujących – TURBOSPALANIE LIGHT
Ten 9-minutowy trening kompleksowo pomoże Wam zadbać o Waszą sylwetkę.
Kompleksowo zadbaj o swoją sylwetkę!

11 skutecznych ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową dla początkujących – TURBOSPALANIE LIGHT

Turbospalanie light to zestaw aż 11 ćwiczeń dla osób pragnących zacząć swoją przygodę z treningiem mającym na celu spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej. Przedstawiamy 9-minutowy trening, który kompleksowo pomoże Wam zadbać o Waszą sylwetkę. Koniecznie wypróbujcie te ćwiczenia!



Turbospalanie light – trening dla początkujących

1. Skip A (00:18 – 00:48)

Unoś kolana jak najwyżej do wysokości bioder. Pracuj rękami naprzemiennie. Oddychaj głęboko, nie wstrzymuj oddechu, napinaj mięśnie brzucha przy wdechu i wydechu.

2. Pajac z zejściem (01:09 – 01:39)

Wykonaj pajacyk. Palce u stóp na zewnątrz, kolana do linii palców. Następnie wypchnij biodra do tyłu, połóż dłonie blisko stóp i wykonaj squat z naskokiem. Napinaj brzuch, trzymaj plecy proste, oddychaj głęboko.

Pamiętaj, aby palce u stóp skierowane były na zewnątrz tak, aby kolana nie przekraczały linii stóp.

3. Wykrok w tył z uniesieniem kolana (02:01 – 02:31)

Będąc w pozycji wykroku w tył,  unoś w szybkim tempie kolano tylnej nogi jak najwyżej do klatki piersiowej napinając przy tym brzuch i trzymając proste plecy. Wraz z kolanem przyciągaj obie ręce.



4. Skakanka (02:53 – 03:23)

Skacząc naprzemiennie, trzymaj ramiona blisko tułowia. Wykonuj okrężne ruchy przedramionami i wyobraź sobie że skaczesz na skakance. Wysoko kolana, dociskaj pięty. Oddychaj głęboko, napinając brzuch.

5. Wykrok w tył z uniesieniem kolana (03:45 – 04:15)

Będąc w pozycji wykroku w tył, unoś w szybkim tempie kolano tylnej nogi jak najwyżej do klatki piersiowej napinając przy tym brzuch i trzymając proste plecy. Wraz z kolanem przyciągaj obie ręce.

6. Pajacyki skośne (04:36 – 05:06)

Przyjmując pozycję pajacyka, skrzyżuj nogi stawiając stopy blisko siebie. Palce u stóp trzymaj na zewnątrz. Naprzemiennie nogi wprzód, staraj się dociskać pięty do podłoża. Analogicznie krzyżuj naprzemiennie ręce góra-dół. Oddychaj głęboko, z każdym skokiem napinaj mocniej brzuch.

7. Przeskoki naprzemienne (łyżwiasz) (05:29 – 05:59)

Wykonuj naprzemienne odwodzenie nóg w bok z przeskokiem. Pochylając tułów do przodu wypchnij biodra w tył, dotknij ręką do przeciwległego kolana.

Pamiętaj: trzymaj plecy proste, nie wyginaj odcinka lędźwiowego, napnij mocno brzuch.

8. Plank z uniesieniem łokcia (06:20 – 06:50)

Przyjmij pozycję podporu przodem. Pamiętaj: dłonie pod barkami, barki, biodra, pięty w jednej linii. Odrywaj naprzemiennie ręce, trzymając łokieć blisko linii tułowia. Unieruchom biodra napinając mocno brzuch. Z każdym oderwaniem ręki wykonuj wydech.

9. Przeskoki przód-tył (07:12 – 07:42)

Wykonuj przeskoki naprzemienne w tył dociskając piętę. Prostuj tylną nogę, angażując analogicznie naprzemiennie napięte ręce ugięte pod kontem 90st. Brzuch napięty, plecy trzymaj proste.

10. Plank z kolanami do podłogi (08:04 – 08:34)

Przyjmij pozycję podporu przodem. Pamiętaj: dłonie pod barkami, barki, biodra, pięty w jednej linii. Opuszczaj naprzemiennie kolana, dotykając podłoża. Napinaj mocno brzuch z każdym opuszczeniem kolana w dół.

11. Przeskoki z uniesieniem kolana (08:56 – 09:26)

Zaczynając od rozkroku minimalnie na szerokość maty, wykonuj naprzemienne przeskoki do boku z uniesieniem kolana do przeciwległego łokcia. Staraj się z każdym uniesieniem nogi wykonać mocny skręt tułowia i napiąć mocno brzuch z wydechem.  Oddychaj spokojnie, nie wstrzymuj oddechu.

Noga na której stoisz powinna być stabilna, lekko ugięta i napięta!

Dieta odchudzająca – Schudnij Sama!

Możesz już zamówić dietę odchudzającą Schudnij Sama! To 100 fantastycznych, zdrowych i smacznych przepisów, które pomogą Ci zadbać o prawidłową wagę, skutecznie i bezpiecznie schudnąć. Przepisy są dokładnie rozpisane, podzielone na 5 posiłków, ułożone według wartości kalorycznych.

Schudnij Sama to doskonała propozycja dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia.

Tak, wyślij mi dietę!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Tabata na spalanie tłuszczu

Tabata na spalanie 500 kalorii – najskuteczniejszy trening na spalanie tłuszczu

Trening spalający tkankę tłuszczową, dla osób, które czują uderzenie endorfin podczas ćwiczeń i lubią konkretne ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku