Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Ćwiczenia na spalenie tkanki tłuszczowej #1 – pomysły na trening cardio

Ćwiczenia na spalenie tkanki tłuszczowej #1 – pomysły na trening cardio

Dobry trening cardio to podstawa udanych ćwiczeń – jest „bazą wypadową” to wszystkich innych treningów – na płaski brzuch czy szczupłe uda. Pomaga spalić tkankę tłuszczową zmuszając organizm do wysiłku – dzięki czemu nie tylko czujesz się lepiej, ale czujesz też niesamowity przypływ endorfin.


Przedstawiamy pierwszy z naszej serii treningów na spalanie tkanki tłuszczowej – znajdziesz tu cztery super ćwiczenia, które wykonane w seriach pomogą Ci zrzucić kilka kilogramów. Możesz je potraktować jako osobny trening lub połączyć z innymi ćwiczeniami z serii – wszystkie znajdziesz na kanale Stopnadwadze.pl na YouTube.

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – pomysły na trening cardio

1. Pajacyk (00:10-00:24)

Na raz wyskocz w górę. Wykonaj ruch rąk ponad głową i opadnij na rozstawione nogi. Na dwa ponownie wyskocz, łącząc ręce przed sobą, na wysokości twarzy. Staraj się skoordynować pracę rąk i nóg. Pamiętaj o oddychaniu podczas wykonywania tego ćwiczenia.

2. Szybki Bieg (00:27-00:41)

Zaciśnij dłonie w pięści, ręce trzymaj mniej więcej pod kątem 90 stopni, łokcie blisko ciała. Patrz przed siebie. Biegnij jak najszybciej, pamiętaj o regularnym, głębokim oddechu. Nie wstrzymuj powietrza.

3. Kolano z wyskokiem do góry
(00:45-01:00)

Dynamicznie wybij się z podłogi w górę, podciągnij kolano do klatki piersiowej i wyląduj z powrotem. Zwróć uwagę, na bezpieczne lądowanie, w którym kolano powinno być ugięte.

4. V-Step z podskokami w tył (01:03-01:17)

Wykonaj dwa szerokie kroki do przodu, po czym złącz nogi, przyciągnij łokcie do boków i zrób dwa podskoki obunóż w tył, wracając do pozycji wyjściowej. Pamiętaj o energicznej pracy rąk – dzięki nim zaangażujesz całe ciało do ćwiczenia.

5. Nożyce pionowe (01:20-01:35)

Ćwiczenie to nieco przypomina pajacyki.

Rozpocznij dynamiczne przeskoki, dołączając do tego pracę rąk. Nogi wędrują nieco szerzej niż barki, a ręce do ich wysokości.

Zobacz inne treningi na spalanie tkanki tłuszczowej

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening HIIT zapewni Ci trening całego ciała i zadba o spalanie zbędnych kalorii/

30 – minutowy trening petarda czyli HIIT Full Body Workout na spalanie kalorii

Skrót HIIT oznacza intensywny trening interwałowy, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję, …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o