Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Ćwicz z Mel B! 10 minutowy trening pośladków
Najważniejsze to ćwiczyć regularnie i wkładać całe serce w trening.
Kolejny zestaw ćwiczeń prezentowanych przez Melanie - tym razem trening i modelowanie atrakcyjnej pupy.

Ćwicz z Mel B! 10 minutowy trening pośladków

Mel B przedstawia tym razem fantastyczne, skuteczne, ale dające niezły wycisk ćwiczenia na pośladki. Zestaw dla miłośniczek prostych, intensywnych, łatwych i skutecznych treningów. Chcesz ujędrnić pośladki lub poprawić ich kształt, a masz mało czasu? Nie szukaj już innych ćwiczeń, te sprawdzą się wyśmienicie.

Wystarczy, że swój zwykły trening cardio (np. jazda na rowerze) zakończysz tymi ćwiczeniami, a Twoje pupa będzie miały cudowny i atrakcyjny kształt. Nie ćwicz jednak codziennie, bo mięśnie nie będą miały czasu na regenerację, 2-3 razy w tygodniu wystarczy, aby uzyskać wymarzony efekt.

Najważniejsze jest to, byś pamiętała o REGULARNYCH TRENINGACH i ROZGRZEWCE!

Plan: ćwiczenia z Mel B na pośladki

    1. Wykop w bok (od 40:30): podeprzyj się na rękach i kolanach, prawą nogę unieś do boku i wyprostuj. Po 30 sekundach zmień nogę.
    2. Unoszenie nogi w górę: zgiętą nogę unosimy w górę, piętą do sufitu. Mocno pracują mięśnie pośladków. Po 30 sekundach zmień nogę.
    3. Wykop w bok: powtarzamy 1 ćwiczenie na obydwie nogi. Jeżeli odczuwasz ból lub skurcz pośladków rozmasuj mięśnie.
    4. Unoszenie nogi w górę: powtarzamy ćwiczenie 2 dla obydwu nóg.
    5. Leżenie na boku : w tej pozycji, podpierając się łokciem, unosimy wyprostowaną nogę do góry. Pamiętaj, że noga nie może dotykać podłogi, kontroluj cały ruch nogi za pomocą mięśni. Ćwicz przez 1 minutę.
  1. Wyprost nogi: pozostajemy w pozycji, noga nisko nad podłogą, przyciągamy ją w stronę brzucha, a następnie prostujemy i zginamy przed sobą
  2. Leżenie na boku: powtarzamy ćwiczenie dla drugiej strony
  3. Wyprost nogi: powtarzamy ćwiczenie dla drugiej strony
  4. Unoszenie pośladków: leżąc na plecach unosimy pośladki i biodra, tempo dosyć szybkie, pamiętaj o napinaniu mięśni pośladków na górze. Powtarzaj przez 1 minutę, a następnie zatrzymaj napięte mięśnie pośladków na 30 sekund. Kolejne 30 sekund dalej utrzymuj pośladki w górze, ale łącz i otwieraj uda.

Uwaga! Koniecznie wykonaj na zakończenie treningu kilka ćwiczeń rozciągających mięśnie ud i pośladków! Unikniesz dzięki temu kontuzji i odpowiednio „napakujesz” tlenem zmęczone mięśnie i stawy

Sprawdź nasze pomysły na przysiady – najlepsze ćwiczenia na ujędrnienie pośladków!

Dieta odchudzająca – Schudnij Sama!

Możesz już zamówić dietę odchudzającą Schudnij Sama! To 100 fantastycznych, zdrowych i smacznych przepisów, które pomogą Ci zadbać o prawidłową wagę, skutecznie i bezpiecznie schudnąć. Przepisy są dokładnie rozpisane, podzielone na 5 posiłków, ułożone według wartości kalorycznych.

Schudnij Sama to doskonała propozycja dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia.

Tak, wyślij mi dietę!

Sprawdź też

ćwiczenia na cellulit i brazylijskie pośladki

Brazylijskie pośladki + wypalanie cellulitu

Jeżeli uważasz, że prawdziwe i pełne kształty są sexy, i marzysz o krągłej apetycznej pupie ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku