Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi » Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi
Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi
Walka z cellulitem rozpoczęta! Tłuszczyk i nadwaga nie mają szans!

Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi

Ćwiczenia z Mel B na uda i nogi. Krótki, prosty trening z zestawem ćwiczeń, które z łatwością wykonasz w domowych pieleszach. Na pewno kilka razy w tygodniu znajdziesz 10 minut czasu by popracować nad kształtem nóg, wysmuklić uda oraz ukształtować mięśnie łydek.

Motywacja? A co powiesz na wąskie jeansy, które mierzyłaś w sklepie? Albo nową sukienkę przed kolano? :) Nie ma wymówek, drogie panie, do dzieła! łatwo nie będzie. Przyjemnie też nie. Ale nie da się inaczej. ale pomyślcie o efekcie i nogach, aż do księżyca.

Zestaw składa się z 7 ćwiczeń, każde wykonuj przez 1 minutę. Potrzebne będzie Ci krzesło.

Plan: Mel B prezentuje ćwiczenia na uda i nogi:

  1. Wstawianie i siadanie (0:15-1:14): w dosyć szybkim tempie siadaj i wstawaj z krzesła, dodaj pracę ramion oraz staraj się wysuwać biodra do przodu, gdy wstajesz. Powtarzaj przez 1 min.
  2. Siadanie z unoszeniem nogi (1:15-3:15): utrudniamy ćwiczenie, unosząc prawe kolano w górę. Brzuch napięty, oddychaj cały czas równomiernie. Powtarzaj przez 1 minutę i zmień nogę.
  3. Wykop do przodu (3:16-5:16): tym razem po wstaniu robimy energiczny wykop w przód, zaczynamy od nogi prawej, ćwiczymy przez minutę i zmieniamy nogę.
  4. Unoszenie pięt (5:17-6:16): stajemy w szerokim rozkroku, nogi nieco ugięte, wspinamy się na palce i rytmicznie unosimy pięty. To ćwiczenie pięknie kształtuje mięśnie łydek, ud i pośladków. Ćwicz przez 1 minutę.
  5. Skłony (6:28-7:28): wykonujemy niskie skłony na ugiętych nogach, robiąc wypad raz w lewą, raz w prawą stronę. W momencie, gdy się prostujemy, napinamy mocno pośladki.
  6. Wypad do przodu (7:30-9:30): jedną nogę ugiętą w kolanie stawiamy przed sobą, opieramy na niej ciężar ciała, druga noga wysunięta do tyłu. Pulsacyjnym ruchem obniżamy się nieco. Powtarzaj 1 minutę i zmień nogę.
  7. Unoszenie nóg (9:33-10:33): usiądź na krześle, wyprostuj nogi następnie zegnij je z powrotem, ale nie dotykając stopami podłoża.

Uwaga! Koniecznie wykonaj na zakończenie treningu kilka ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg!

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *

Podobał Ci się artykuł?

Polub nas na Facebook