Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi » Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi
Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi
Walka z cellulitem rozpoczęta! Tłuszczyk i nadwaga nie mają szans!

Ćwicz z Mel B! Ćwiczenia na uda i zgrabne nogi

Ćwiczenia z Mel B na uda i nogi. Krótki, prosty trening z zestawem ćwiczeń, które z łatwością wykonasz w domowych pieleszach. Na pewno kilka razy w tygodniu znajdziesz 10 minut czasu by popracować nad kształtem nóg, wysmuklić uda oraz ukształtować mięśnie łydek.

Motywacja? A co powiesz na wąskie jeansy, które mierzyłaś w sklepie? Albo nową sukienkę przed kolano? :) Nie ma wymówek, drogie panie, do dzieła! łatwo nie będzie. Przyjemnie też nie. Ale nie da się inaczej. ale pomyślcie o efekcie i nogach, aż do księżyca.

Zestaw składa się z 7 ćwiczeń, każde wykonuj przez 1 minutę. Potrzebne będzie Ci krzesło.

Plan: Mel B prezentuje ćwiczenia na uda i nogi:

  1. Wstawianie i siadanie (od 53:14): w dosyć szybkim tempie siadaj i wstawaj z krzesła, dodaj pracę ramion oraz staraj się wysuwać biodra do przodu, gdy wstajesz. Powtarzaj przez 1 min.
  2. Siadanie z unoszeniem nogi: utrudniamy ćwiczenie, unosząc prawe kolano w górę. Brzuch napięty, oddychaj cały czas równomiernie. Powtarzaj przez 1 minutę i zmień nogę.
  3. Wykop do przodu: tym razem po wstaniu robimy energiczny wykop w przód, zaczynamy od nogi prawej, ćwiczymy przez minutę i zmieniamy nogę.
  4. Unoszenie pięt: stajemy w szerokim rozkroku, nogi nieco ugięte, wspinamy się na palce i rytmicznie unosimy pięty. To ćwiczenie pięknie kształtuje mięśnie łydek, ud i pośladków. Ćwicz przez 1 minutę.
  5. Skłony: wykonujemy niskie skłony na ugiętych nogach, robiąc wypad raz w lewą, raz w prawą stronę. W momencie, gdy się prostujemy, napinamy mocno pośladki.
  6. Wypad do przodu: jedną nogę ugiętą w kolanie stawiamy przed sobą, opieramy na niej ciężar ciała, druga noga wysunięta do tyłu. Pulsacyjnym ruchem obniżamy się nieco. Powtarzaj 1 minutę i zmień nogę.
  7. Unoszenie nóg: usiądź na krześle, wyprostuj nogi następnie zegnij je z powrotem, ale nie dotykając stopami podłoża.

Uwaga! Koniecznie wykonaj na zakończenie treningu kilka ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg!

Szukasz skutecznych ćwiczeń na brzuch? Sprawdź nasze propozycje!

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *